14 Ocak 2011 Cuma

SEN MUTLU OL Kİ BANA BAHANE OLSUN

Sen Mutlu Ol Ki Bana Bahane Olsun

Hani sana can dedim de yaktın ya beni.
Bir hiçe saydın da yalnız  bıraktın ya yüreğimi
İşte gönlümün  prensesi diyeceğim o ki
Sen  mutlu ol ki bana bahane olsun …

Bazen insan düşer ya karanlığa çaresizce
Bir  el uzatır ya bilinmez,menfaatsizce
Aldanırsın da yok sayarsın ümitsizce.
Boşver! Sen mutlu ol ki bana bahane  olsun …

Unutulur gider bilirim yaşanılanlar
Ben senin için her şeydim bir zamanlar
Bir kalemde silinse de anılar
Sen mutlu ol ki bana bahane olsun…

Olmadık yerde gelirsem aklına
Hiç düşünme beni de ekle yanlışlarına
Yakacak olursa aldırış etme yaralarına
Sen mutlu ol ki bana bahane olsun…
   
Ne olur  üzülme mutlaka yüreğimi saracağım yarınına
Elden  ne gelir seni sakladım dualarıma
Bana hayat veren o kız kulesi  hatırına

Sen mutlu ol ki bana bahane olsun…

Yazar: Özer BALCI

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Birkaç Mısra Converted To Free Blogger Templates By Anshul Tested by Free Website Templates.