10 Ocak 2011 Pazartesi

ÇOK SONRALARI ANLADIM

ÇOK SONRALARI

Çok sonraları büyüdüm
Çok sonraları anladım seni.
Sensizliği…
Gidişin benden değildi
Boyun eğemeyişindendi.
Gitme de diyemezdim.
Yüreğim çaresizdi.
Çaresiz gidişini seyrettim,
Çaresiz geçmişime küfrettim.

Seni karşıma çıkaran kaderim miydi?
Yoksa onca gerçekleri yalan sayışım,
Tüm gerçekleri sende toplayışım mıydı?
Şimdi yoksun!
Bildiğim tek gerçek,
seni benden koparan
O ihanetin oldu.
Ben inanmazdım ihanete ,
İhanet edeceğine.
Ha! Yine de inanmazdım ya,
Şahit olmasaydım
Gidişine.


Çok sonraları  düşündüm
Ben sevdim sevmesine de
İhanetin bedelini kim yazdı
Gönlümün reçetesine ?
Kim düşünürdü beni benden öte.
Çok sonraları anladım,
Sevgi hak etmeyene fazla,
Sevgi anlamayana boş…


Ateşten çıkar mıydı bir insan?
Bir insan ağlar mıydı hak etmeyene?
Hak etmediğini bile,bile…
Çok sonraları anladım,
İnsan hak etmeyene değil de,
Eşsiz  sevgisini kirlettiğine
 Ağlarmış.

Düşlerin içinde  karanlıklar varmış,
Yürek Bir  aydınlanış ararmış
Tüm yalanları gerçek saymış
Çok sonraları anlamış ki,
Dünya da  koca bir yalanmış…

ÖZER BALCI…

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Birkaç Mısra Converted To Free Blogger Templates By Anshul Tested by Free Website Templates.