22 Ocak 2011 Cumartesi

GİTME

Gitme

Neleri paylaşmıştık...
Her şeyimiz tatlıydı bizim.
Bizde acı yoktu.
Biz hayatın tatlısını yaşayan teklerdik,
Biz aşka aşk diye bağlanan ilk…
Sevmekti bizi biz yapan.
Bizi eşsiz kılandı sevdamız.
Biz ağlarkende mutlu olurduk.
Biz inanırdık mutluluğumuza.
Biz bilirdik sevgimizi.
Biz birbirimize aşıktık.
Biz aşktık...
Aşk seninle yaşandığında kutsaldı.
Biz aşk insanlarıydık, aşk bize yakışıyordu ya!
Ağlıyorum boğazımda düğümlenen bir aşk lokmasi.
Yutkunamıyorum sevdiğim,
Yutkunupta aşkımızı dile getiremiyorum.
Yoksa, yoksa bitmişmiydi.
Bitmemeli bu aşk!
Aşk biterse biz biteriz.
Ama ama biz aşktık.
Ama neden karanlık evren?
Ama neden her şey sessiz.
Olamaz!
Yaşayamam , nefes alamam.
Hayır, hayır sensizlik ölümden öte sesizlerde.
Sensizlik beni öksüz bırakacak,
Dahası olmayacak bir yok oluşa terk edecek.
Sensiz zamanın tanımı olmayacaktı.
Sen varsın her saniyede.
Gitme,Dur!
Bırakma seninle geleceğim.
Beni koyup gitme acılara.
Sende özleyeceksin.
Sen özsün, özün ben.
Özünü özleyeceksin.
Göz yaşlarını.
Umutlarını.
Beni bırakma göz bebeğimdeki ışıltım.
Söndürme umutlarımı.
Bizde yarım kalmadı senaryo.
Bizde dublajda olmadı.
Biz sekdik.
Biz taneydik.
Biz özdük.
Gel de özüme döneyim bir tanem.
Özümü özlediğim bir tanem ses ver.
Karartma düşlerimi.
Bi ömür sendeyim.
Ben sendeyim, özüm sende,
Bekliyorum kız kulesinde…

Yazar: Özer BALCI

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Birkaç Mısra Converted To Free Blogger Templates By Anshul Tested by Free Website Templates.