20 Ocak 2011 Perşembe

GİTTİM SANMA


Gittim Sanma

Sen seni bende aradığın gün
Ben beni sende çoktan bulmuştum
Geldiğinde gideceğini  düşünmemiştim
Gittin yarım kaldım…
Geleceğini bilmek yetiyor olsa da
Gideceğin günün acısı saplı yüreğimde.
Kalakaldım sensiz gecelerde.
Seninle gezdiğim yollarda.
Ayağından çıkan toz bulutlarında..
Genzimi  yakıyor yokluğunun tadı.
Ben hasreti acı sanmazdım
Meğerse senmişsin ferahlatan.
Elindeymiş direncimin esası.
Gözlerinde saklıymış benliğim.
Yoksun!
Bende var mıyım sanıyorsun.
Gözlerin yok!
Bir bedende  yalnız mıyım sanıyorsun.
Geldiğinde göreceksin.
Leyla’sını  Mecnun’unun deryasında.
Boğulmaktan korkuyorsan eğer.
Bırak beni,
Bende  kalsın gözlerin
Genzimde!
O toz  bulutlarınla…
Ben sana hasreti zaten yüklemişim
Aşk diye…


Yazar: Özer BALCI

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Birkaç Mısra Converted To Free Blogger Templates By Anshul Tested by Free Website Templates.